Student
Znajdź informacje których potrzebujesz.Tematy prac dyplomowych
W przypadku gdy nie masz pomysłu na projekt pracy dyplomowej, możesz skorzytać z proponowanych tematów.
Plan konsultacji
Jeśli masz problemy ze zrozumieniem danej tematyki, możesz skorzystać z konsultacji u naszych wykładowców.
Przydatne dokumenty
Znajdziesz tutaj karty przedmiotów, plany studiów oraz inne dokumenty.
Kadra
Do naszej kadry należą doświadczeni wykładowcy.Wartość sprzętu
Liczba studentów
Liczba wykładowców
Obciążenie dydaktyczne
Stanowisko do Laboratorium Energoelektroniki
Katedra Automatyki Okrętowej dzięki dofinansowaniu ze Środków Budżetu Państwa w ramach „Planu Modernizacji Technicznej Sił Zbrojnych RP na lata 2017 – 2026” zrealizowała zadanie „Stanowisko do Laboratorium Energoelektroniki”. Celem inwestycji była rozbudowa bazy dydaktycznej oraz zwiększenie możliwości szkoleniowych Katedry Automatyki Okrętowej. Laboratorium to przeznaczone jest do prowadzenia zajęć z zasad działania elementów i podzespołów energoelektroniki będących jądrem systemów automatyki i uzbrojenia okrętowego. Wzmocnienie potencjału dydaktyczno-naukowego spowoduje podniesienie poziomu nauczania i prowadzonych prac naukowo-badawczych oraz lepsze przygotowanie i zdobycie odpowiednich kompetencji przez podchorążych i specjalistów, na potrzeby załóg okrętowych oraz na cywilnym rynku pracy.
Stanowisko do Laboratorium Podstaw Elektroniki
Katedra Automatyki Okrętowej dzięki dofinansowaniu ze Środków Budżetu Państwa w ramach „Planu Modernizacji Technicznej Sił Zbrojnych RP na lata 2017 – 2026” zrealizowała zadanie „Stanowisko do Laboratorium Podstaw Elektroniki”. Celem inwestycji była rozbudowa bazy dydaktycznej oraz zwiększenie możliwości szkoleniowych Katedry Automatyki Okrętowej. Nowoczesne stanowisko przyczyni się do zapoznania studentów z najnowszymi rozwiązaniami w zakresie elektroniki, które są zasadniczą częścią wszystkich urządzeń technicznych. Wzmocnienie potencjału dydaktyczno-naukowego spowoduje podniesienie poziomu nauczania i prowadzonych prac naukowo-badawczych oraz lepsze przygotowanie i zdobycie odpowiednich kompetencji przez podchorążych i specjalistów, na potrzeby załóg okrętowych oraz na cywilnym rynku pracy.
Stanowiska do programowania sterowników PLC z wykorzystaniem modelu fizycznego sterowanego procesu
Katedra Automatyki Okrętowej dzięki dofinansowaniu ze Środków Budżetu Państwa w ramach „Planu Modernizacji Technicznej Sił Zbrojnych RP na lata 2013 – 2022” zrealizowała zadanie „Stanowiska do programowania sterowników PLC z wykorzystaniem modelu fizycznego sterowanego procesu”. Celem inwestycji był zakup specjalistycznego sprzętu i oprogramowania do budowy stanowiska do programowania sterowników PLC z wykorzystaniem modelu fizycznego sterowanego procesu. Jej przeprowadzenie umożliwiło Katedrze Automatyki Okrętowej zapewnienie efektywnego szkolenia w obszarze okrętowych systemów sterowania. Powyższe szkolenie jest niezwykle istotne, ponieważ większość systemów w procesie sterowania wykorzystuje rozwiązania bazujące na sterownikach PLC. Przeprowadzona inwestycja jest bezpośrednio związana z procesem dydaktycznym i doskonaleniem zawodowym. Wzmocnienie potencjału dydaktyczno-naukowego spowoduje podniesienie poziomu nauczania i prowadzonych prac naukowo-badawczych oraz lepsze przygotowanie i zdobycie odpowiednich kompetencji przez podchorążych i specjalistów, na potrzeby załóg okrętowych oraz na cywilnym rynku pracy.
Pracownia Komputerowych Systemów Wizyjnych
Katedra Automatyki Okrętowej dzięki dofinansowaniu ze Środków Budżetu Państwa w ramach „Planu Modernizacji Technicznej Sił Zbrojnych RP na lata 2013 – 2022” zrealizowała zadanie „Pracownia Komputerowych Systemów Wizyjnych”. Celem inwestycji było wyposażenie pracowni komputerowych systemów wizyjnych w niezbędną aparaturę, umożliwiającą Katedrze Automatyki Okrętowej zapewnienie efektywnego szkolenia w szybko rozwijającym się obszarze widzenia komputerowego. Powyższe szkolenie jest niezwykle istotne, ponieważ większość systemów w procesie sterowania i podejmowania decyzji wykorzystuje informację wizyjną, która na potrzeby realizacji zadań wymaga wstępnego przetworzenia. Inwestycja tym samym umożliwiła rozbudowę bazy dydaktycznej AMW oraz zapewniła studentom możliwość nabywania niezbędnej wiedzy z zakresu wykorzystania metod widzenia komputerowego na potrzeby realizacji i eksploatacji systemów mechatronicznych oraz autonomicznych systemów zrobotyzowanych. Wzmocnienie potencjału dydaktyczno-naukowego spowoduje podniesienie poziomu nauczania i prowadzonych prac naukowo-badawczych oraz lepsze przygotowanie i zdobycie odpowiednich kompetencji przez podchorążych i specjalistów, na potrzeby załóg okrętowych oraz na cywilnym rynku pracy.